Overzicht:
Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van terugzending:
- kabels : De kabels dat er op meters moet geknipt worden, de retournering is niet van toepassing .
- De voorbraden zekeringkasten: kunnen niet retourneren, maar de aanpassing is van toepassing.
- Chemische producten zoals: Hars,Lijmen … worden niet geretourneerd .
- Alle artikelen dat er per maat moet gestuurd worden, de retournering is niet van toepassing.
Garantie:
De Elektronische artikelen hebben 2 jaar garantie, voor in aanmerking te komen voor de garantie neem dan contact met ons op via mail adres: info@masoel.be met vermelding van uw bestelnummer,een beschrijving geven van wat er probleem is van de toestel, nadien wordt er jullie gecontacteerd voor de verdere opvolging.
Terugbetalingen
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat uw teruggave officieel wordt bijgeschreven.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via mail adres: info@masoel.be
Verzending:
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variëren.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@masoel.be voor vragen over terugbetalingen en retouren.